5 Essential Elements For کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

برای تماس با کارشناسان خبره ایران تست کار روی دکمه مقابل کلیک کنید.

با اینکه هیچ اجباری در کارشناسی خودرو وجود ندارد لذا افراد خریدار و فروشنده برای اطمینان از کیفیت خودرو خریداری شده خودرو خود را به مراکز کارشناسی می برند.

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

ماشین تست موتور خودرو در حالت سرد و گرم انجام می شود. کارشناسی فنی

اگر گزارش کارشناسی اشتباه بود، چه‌کار باید کرد؟ آیا بعد از کارشناسی امکان شکایت وجود دارد؟

علاوه بر این، برای اطلاع از قیمت روز خودرو، تخمین قیمت خودرو کارکرده و کارشناسی موتورسیکلت نیز می‌توانید روی کارنامه حساب کنید.

به این معنا که کارشناسی خودرو تنها بحث آکادمیک و تئوری نیست و کارشناس خودرو میباست با کارشناسی خودرو در طول فعالیت خود سطح تجربه خود را افزایش دهد.

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

متاسفانه تعدادی از افراد سودجو با دستکاری در کیلومتر کارکرد ماشین سعی

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

همچنین در شرایط بارانی و برفی بدنه خودرو باید خشک باشد و کارشناسی در محل مسقف انجام شود. صندوق عقب خودرو کارشناس سیار ماشین هم برای بررسی تمامی قطعات باید خالی باشد.

در این سرویس پس از ثبت درخواست، برای انجام کارشناسی باید به یکی از مراکز کارنامه مراجعه کنید.

تشخيص رنگ ماشین یکی از خدمات کارشناسی خودرو است که به منظور بررسی سلامت رنگ، بدنه اتومبيل انجام می‌شود.

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

Report this wiki page